O pakopa
„ Gyvenimo kelias“
2007.11.12-18
Pagrindinės seminaro temos:
Vidinė žmogaus erdvė: mintys, jausmai, norai, kūno pojūčiai
Kaip formuojasi asmeninė istorija.
Gyvenimas įpročių nelaisvėje
Santykiai su tėvais. „ Užmirštoji“ vaikystė
Gyvenimas per Magijos Rato prizmę
Mano baimės. Mirtis kaip patarėjas.
Susitikimas su Mirtimi
Mano gyvenimo tikslas ir kodėl aš jį pamiršau
Gimimo trauma ir pirmojo įkvėpimo sindromas
Procesas „ Gimimo kanalas „
1 Pakopa
“ Pažintis su savimi”
2008.01.25-02.02
Mano asmenybės portretas ( Ego ) ir jos šešėlis
( Antiego ). Kaip jie formuoja charakterį
Kas tai yra asmeninė istorija ir kam ją keisti
Darbo su savo praeitimi būdai
Darymai: įpročiai, charakteris, gyvenimo būdas
Nedarymai – tai , ko niekada nedarome
Informacija, energija, materija mūsų gyvenime
ir kaip tai įtakoja mūsų sveikatą ir likimą
Kaip panaudoti socialinį gyvenimą asmeniniam ir dvasiniam augimui
Kvėpavimo psichotechnikos; kaip kvėpavimo pagalba valdyti ir keisti savo būsenas
.
2 Pakopa
“ Kūnas ir materijos pasaulis“
2008.05.02-10
Kalba, kuria kūnas kalba su mumis ir su kitais žmonėmis. Ką kūnas nori mums pasakyti ?
Kaip keičiant pojūčius keisti asmeninę istoriją
Ligos ir jų pamokos
Pilvas kaip mano gyvenimo įvykių šaltinis.
Kūnas kaip durys į visą materijos pasaulį
Įsižeminimo būdai
Energetiniai žmogaus centrai
Ryšys su giminės kanalu ir jo įtaka mūsų gyvenimui. Giminės patriarchas
Tėvai kaip durys į giminės kanalą
Išorinių įvykių valdymas per savo kūną
Seminaras gamtoje – 1
2008.06.13 - 22
Indėniški vardai, Magijos rato praktikos
Jėgos ėjimas ir bėgimas
„Aklos meditacijos“
Nakvynė medžiuose, kontaktas su oro stichija
Asmeninės istorijos deginimo ritualas
Matymų ieškojimas, jėgos skydo darymas
Indėniškos pirties Inipi ritualas
3 Pakopa
„Jausmai ir energijos pasaulis“
2008.10.03-11
Realus kontaktas su jausmais ir norais
Kaip aš stengiuosi „pabėgti „ nuo jausmų ?
Užgniaužtieji jausmai.Jausmai ir sveikata
Kaip neįstrigti viename jausme?
„ Jėgos manevrai“ – būdas valdyti save
Jausmai kaip durys į energijos pasaulį
Savi ir svetimi jausmai
Energijų pajautimas
Kaip jausti kitą žmogų
Kontaktas su vidiniu vaiku
4 Pakopa
“Vidinio pasaulio poliariškumai“
2009.01.30-02.08
Mano vidiniai Aš. Asmenybė ir subasmenybės
Pasaulio poliariškumai
S. ir Ch Ston'ų metodas “Dialogas su balsais”
Pagrindinės subasmenybės( Vidinė šeima): Vidinis kritikas, Teisėjas, Vidinis vaikas, Racionalusis protas
“ Magiškųjų žodžių” metodas, afermacijos
“ O “ testas, darbas su Taro kortomis
Darbas su ženklais, aiškiaregystės ugdymas
Rytinis Jogos kompleksas
Kontaktas su Architipais
5 Pakopa
“Vyriška ir moteriška erdvė”
2009.05.01-09
Vyriška ir moteriška energija
Vyriška ir moteriška kūno pusė
Motinos ir tėvo vaidmuo formuojant vaiką kaip moterį ir vyrą
Galimybė pažvelgti į save priešingos lyties akimis
Būdai kaip keisti viduje savęs vyrišką ir moterišką erdves
Vidinis vyras ir vidinė moteris
Iniciacija į moterišką ir vyrišką erdves
Meilė kaip erdvė ir kaip energija
Garantuojamas kontaktas su jausmais !!!
Seminaras gamtoje – 2
2009.06.19 – 28
Indėniški vardai, Magijos rato ir durų praktikos
Jėgos ėjimas ir bėgimas
„Aklos, kurčios ir nebylios“ meditacijos
Užsikasimas į žemę, kontaktas su Žeme
Kontaktas su savo jėgos gyvūnu
Šamaniškos kelionės, bendravimas su nematomu
Matymų ieškojimas, jėgos skydo darymas
Indėniškos pirties Inipi ritualas
Vandens rebefingas
6 Pakopa
“Tylos pasaulis ir dėmesio erdvės”
2009.10.02-10
Dėmesingumas ir dėmesio koncentracija
Vidinis dialogas ir vidinė tyla
Mano proto struktūra
Įtampa ir atsipalaidavimas. Pojūčių valdymas
Pirmasis ir antrasis dėmesys, trečio dėmesio samprata
Aktyvus ir pasyvus pasaulio suvokimas
Kontaktas su gyvenimu visu kūnu
Rytais cigun Sklandančios Gervės stilius
7 dienos visiškos tylos
7 Pakopa
“Žaidimai erdvėmis“
Viso mokyklos kurso apžvalga, individualios konsultacijos, kontaktas su magijos rato energijomis, kaip surinkti savyje Visą Pasaulį , darbas su sapnais, tolesnio vystymosi perspektyvos
.
Pilnas mokyklos kursas – unikali galimybė įgyti visiškai naują patirtį, pakeisti savo įpročius, strategijas, įeiti į kontaktą su savimi, savo likimu, su pasauliu tokiu , koks jis yra